مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-03سياسي

فیلم| گروه های جهادی تخصصی حمایت می شوند/ افتتاح قرارگاه اقتصادمقاومتی در یزد


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با اشاره به اهمیت تخصصی شدن گروه های جهادی سپاه الغدیر، گفت: قرارگاه اقتصاد مقاومتی به منظور تقویت بنیه گروه های جهادی تخصصی در استان یزد راه اندازی شد.

- سرهنگ مجید صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که مردم داری و مردم یاری از جمله اولویت های اجرایی و تسهیل کردن فرآیند ایجاد و تثبیت اشتغال از جمله اقداماتی است که در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی در یزد انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد با بیان این که منبع خدمات رسانی سپاه الغدیر از قرارگاه اقتصاد مقاومتی آغاز می شود، گفت: مردم یاری، مردم داری و مردم نوازی سه رویکرد جدی این قرارگاه در استان یزد است.

سرهنگ صادقی ارائه جهزیه تمام ایرانی، بسته معیشتی، بسته های بهداشتی و کمک در زمینه ازدواج را از دیگر خدمات قرارگاه اقتصاد مقاومتی در استان یزد دانست و بیان کرد: ارائه الگوی ایجاد کارگاه های اشتغالزایی یکی از مهمترین خدمات قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر برای ساماندهی شرایط اقتصادی مردم است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد معرفی ظرفیت های مختلف گروه های جهادی در هر شهرستان را از دیگر اهداف تعیین شده در راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: فرآینده آموزش و ارائه تسهیلات ایجاد اشتغال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| گروه های جهادی تخصصی حمایت می شوند/ افتتاح قرارگاه اقتصادمقاومتی در یزد

فیلم| گروه های جهادی تخصصی حمایت می شوند/ افتتاح قرارگاه اقتصادمقاومتی در یزد